the way that you walkin, the way that you talkin
你這樣的陪伴方式,你這樣的說話方式
you're the one i want to spend this night with
你就是那個我想要共度良宵的人
tryna get in them draws and bang it out til the morning
試著到達那個G點,並且纏綿到天亮.
i can already tell you want it
我真的能夠向你開口想要它了
cause you shakin it all for me, givin it all to me
因為你讓我在顫動,給予我全部
rubbin dat body on me
不停地與我的身體摩擦著...(我無語了)
keep on shakin it all for me, givin it all to me
讓我不停的搖晃著,給我,全部.
hey boy
嘿,男孩.
i think i just might wanna come see you tonight
我想我今晚想要來這裏與你相會.
and you can have your way boy
並且你可以得到你想的.
i know its been a while since you made my body right
我知道這是你讓我感到High的瞬間,
now i've been waiting patiently,
現在我已經是在耐心的等待.
anticipating you and me
適合於你與我
and it aint no question cuz boy i love you
這是毫無疑問的,因為我愛你,男孩.
when you put that body on me
當你"壓"著我的時候 (do Bam chi ga bon-bon)
hey how you doin mama
嘿,你好嗎?
i need to know ur name
我需要知道你的名字
you givin me the eye eye
你給我的是
arrow
arrow
    全站熱搜

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()