Save your kisses for me 
Show me how you miss me
all so easily
My lovin
Save your kisses for me 
Cos I don't wanna be
A summer love thing 



the way of your touch is always heavenly
and I love the way that you are loving me
You wrapped me up in the color of your love
you must be an angel high from above 

How can I be sure that you won't go and what will be 


Save your kisses for me 
Show me how you miss me
all so easily
My lovin
Save your kisses for me 
Cos I don't wanna be
A summer love thing


Are you gonna be there when I need someone 
And will I be always just the only one
I don't wanna have just another heartbreak
So tell me is your love true or a fake 

How can I be sure that you won't go and what will be


Save your kisses for me 
Show me how you miss me
all so easily
My lovin
Save your kisses for me 
Cos I don't wanna be
A summer love thing



One kiss, One love, One word, 
one now and nothing more

One night, one dream
gonna save it save it for me

Save your kisses for me
Show me how you miss me
all so easily
My lovin 


Save your kisses for me 
Cos I don't wanna be
A summer love thing

Save your kisses for me 
Show me how you miss me 
I don't want to be
A summer love thing 

Save your kisses for me 
Cos I don't wanna be
A summer love thing

Save your kisses for me 
為我保留你的吻
讓我看見你是如何的思念我
我的愛.這都是很容易的事阿

為我保留你的吻
因為我不想成為
你短暫的愛
(一個夏天愛的事情-意指很短暫)


你的觸摸總是讓我覺得幸福無比
我就是喜歡你這樣愛我的方式
你用你愛的色彩將我包圍
你一定是從天國來的天使

我怎能確定你不會走而且會變的如何



為我保留你的吻
讓我看見你是如何的思念我
我的愛.這都是很容易的事阿

為我保留你的吻
因為我不想成為
你短暫的愛
(一個夏天愛的事情-意指很短暫)

當我需要你的時候,你會陪著我嗎?
而我將會是那永遠的唯一嗎?
我不想要再心碎一次
所以..告訴我你的愛是真是假

我怎能確定你不會走而且會變的如何


為我保留你的吻
讓我看見你是如何的思念我
我的愛.這都是很容易的事阿

為我保留你的吻
因為我不想成為
你短暫的愛
(一個夏天愛的事情-意指很短暫)


一個吻,一份愛,一句話
只有現在沒有別的

一夜,一夢
將為我保留

為我保留你的吻
讓我看見你是如何的思念我
我的愛.這都是很容易的事阿



為我保留你的吻
因為我不想成為
你短暫的愛

為我保留你的吻
讓我看見你是如何的思念我
我不想成為
你短暫的愛

為我保留你的吻
因為我不想成為
你短暫的愛

為我保留你的吻






arrow
arrow
    全站熱搜

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()