MV請參考SONY

B:Intimacy 碧:親密
MAN:Honesty
男:誠實
B:Commitment
碧:承諾
MAN:You
男:你
B:Me
碧:我
BOTH:Us 兩
者:我們


If I were a boy 如果我是個男孩
Even just for a day 就算只是一天
I' roll out of bed in the morning 早上起床後
And throw on what I wanted and go 穿上我想穿的衣服就出門
Drink beer with the guys 和哥兒們喝點小酒
And chase after girls 和美女打情罵俏
I'd kick it with who I wanted 看到誰不順眼就扁
And I'd ever get confronted for it 反正不用負責
Because they'd stick up for me 因為哥兒們會掩護我

If I were a boy 如果我是個男孩
I think I could understand 我想我可以了解
How it feels to love a girl 要怎樣去愛一個女孩
I swear I'd be a better man 我發誓我可以是個好男人
I'd listen to her 我傾聽她的每句話
Cause I know how it hurts 因為我知道當你失去摯愛後
When you lose the one you wanted 那心痛的感覺
Cause he's taken you for granted 因為他將妳的付出視為理所當然
And everything you had got destroyed 將你的一切全部摧毀

If I were a boy 如果我是個男生
I would turn off my phone 我可以關掉手機
Tell everyone its broken 然後說是手機壞了
So they think 那他們會認為
that I was sleeping alone 我是一個人睡
I'd put myself first 我只要照著自己
And make the rules as I go 想走的方向去就好了
Cause I know that she'd be faithful 反正她乖乖的
Waiting for me to come home (to come home) 等我回家

If I were a boy 如果我是男生
I think I could understand 我想我可以了解
How it feels to love a girl 要怎樣去愛一個女孩
I swear I'd be a better man 我發誓我可以是個好男人
I'd listen to her 我傾聽她的每句話
Cause I know how it hurts 因為我知道當你失去你愛的人
When you lose the one you wanted (wanted) 那種傷痛
Cause he's taken you for granted (granted)
因為他將妳的付出視為理所當然

And everything you had got destroyed 將你的一切全部摧毀

It's a little too late for you to come back 現在回頭對你來說太晚了
Say its just a mistake 承認那是個錯誤
Think I forgive you like that 還想我會原諒你
If you thought I would wait for you 如果你還認為我會等你
You thought wrong 你真的大錯特錯了


MAN: (You know ... When you act like that , I don't think you realize how it makes me look or feel )
男: (你知道嗎! 你那樣的行為,我不認為你有顧慮到我的感受)

B:(Act like what ? Why are you so jealous ? It's not like I'm sleeping with the guy!! )
碧: (怎樣的行為? 你幹嘛吃醋? 我又沒跟他上床!!)

MAN: (What ? ) 
男: 什麼!

B: (What ? )
碧:怎樣!


MAN:(Ha.. I said. Why are you so jealous? It's not like I'm sleeping with the girl !)
男: (哈! 我是說你幹嘛吃醋! 我又沒和她上床!!)



But you're just a boy 你只是個男生
You don't understand 你不懂
(yea you don’t understand)
How it feels to love a girl
怎麼去深愛一個女孩
Someday you'll wish you were a better man 直到某天你會希望成為一個好男人
You don't listen to her 你從不聽她說
You don't care how it hurts 你也不會懂那有多痛苦
Until you lose the one you wanted 直到你自己也失去了才會了解

Cause you've taken her for granted 因為你所認知的理所當然
And everything you had got destroyed 一切都會被摧毀
But you're just a boy… 你就只個男生

arrow
arrow
    全站熱搜

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()