1385414696-1004379159_m.jpg


Say Something (翻譯歌詞來源:連結)

Say something, I'm giving up on you.
說點什麼 當我還願傾聽
I'll be the one, if you want me to.
只要你說 我什麼都願意
Anywhere, I would've followed you.
無論何處 無悔的跟隨你
Say something, I'm giving up on you.
說點什麼 否則再也別說

And I am feeling so small.
我是多麼的渺小
It was over my head
一切如此的深奧
I know nothing at all.
我又何其的無知

And I will stumble and fall.
一次又一次的跌倒
I'm still learning to love
在愛情的世界裡
Just starting to crawl.
我只是個學步的嬰孩

Say something, I'm giving up on you.
說點什麼 當我還願傾聽
I'm sorry that I couldn't get to you.
抱歉 我無法了解你
Anywhere, I would've followed you.
無論何處 我都願跟隨你
Say something, I'm giving up on you.
說點什麼 否則再也別說

And I will swallow my pride.
我會放下身段承認失敗
You're the one that I love
你仍是我一生的摯愛
And I'm saying goodbye.
但我願輕輕地說聲拜拜

Say something, I'm giving up on you.
說點什麼 當我還願傾聽
And I'm sorry that I couldn't get to you.
我很抱歉 但我不了解你
And anywhere, I would have followed you.
無論何處 我都願跟隨你
Oh-oh-oh-oh say something, I'm giving up on you.
求求你說點什麼 否則再也別說

Say something, I'm giving up on you.
說點什麼 否則我要走了
Say something...
說點什麼...

arrow
arrow

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()