Maroon5 - Hands all over  

翻譯來自iMusic:連結

Some people live for the fortune
有人為財富而活
Some people live for the fame
有人為名譽而生
Some people live for the power, yeah
有人為權利而存
Some people live just to play the game
更有甚者只想遊戲人間
Some people think that the physical things define what's within
有些人認為物質的東西 定義了生活的內涵
and I've been there before
而我也曾迷惘其中
but that life's a bore
但那樣的人生索然無味
So full of the superficial
膚淺至極

Some people want it all
有人想擁有一切
But I don't want nothing at all
我卻可以拋棄所有
If it ain't you baby
但我不能失去你
If I ain't got you baby
我不能沒有你
Some people want diamond rings
有人渴望鑽戒
Some just want everything
甚至有些人想擁有ㄧ切
But everything means nothing
但ㄧ切都毫無意義
If I ain't got you, yeah
如果不能擁有你

Some people search for a fountain
有人尋找著生命泉源
The promises forever young
能許諾永遠青春
Some people need three dozen roses
有些人渴望三十六朵玫瑰
And that's the only way to prove you love them
這彷彿是真愛的唯一證明
Hand me the world on a silver platter
將這世界裝在銀盤上托付給我
And what good would it be
但這能有多麼的美好
with no one to share
如果沒有人能夠分享
with no one who truly cares for me
也沒有人真正的關心我

*
Some people want it all
有人想擁有一切
But I don't want nothing at all
我卻可以拋棄所有
If it ain't you baby
但我不能失去你
If I ain't got you baby
我不能沒有你
Some people want diamond rings
有人渴望鑽戒
Some just want everything
甚至有些人想擁有ㄧ切
But everything means nothing
但ㄧ切都毫無意義
If I ain't got you, you, you
如果不能擁有你

**

If I ain't got you with me baby
如果不能擁有你…寶貝
Oh, ooh, so nothing in this whole wide world don't mean a thing
身處在這廣大無邊的世界 凡事都失去了意義
If I ain't got you with me baby
如果不能擁有你 寶貝

arrow
arrow
    全站熱搜

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()