Justin Timberlake 的新歌
整個就很好聽





I'm bringin' sexy back
Them other boys they don't know how to act
I think it's special... what's behind your back
So turn around and and I'll pick up the slack

-Bridge-

Dirty Babe
You see these shackles baby I'm your slave
I'll let you whip me if I misbehave
It's just that no one makes me feel this way
( take it to the chorus)

-Chorus-
Come here girl, go head be gone with it
Come to the back, go head be gone with it
VIP, drinks on me
Lemme see what you're twerking with
Look at those hips
Make me smile
Go 'head child and get your sexy on

I'm bringin' sexy back
Them other *****ers don't know how to act
Girl let me make up for all the things you lack
Because you're burning up I got to get it fast

(Take it to the bridge)
( take it to the chorus)

I'm bringin' sexy back
you mother *****ers watch how I attack
If that's your girl, baby watch your back
Cuz you're burning up for me and that's a fact
我帶著一個性感的背
其他的男孩不知道怎麼演(扮)
我絕得你背後的東西很特別
所以請轉身讓我看吧
(把他們帶到橋那)

-Bridge-
髒髒的寶貝
你看到這些?寶貝我是你的奴隸
我不乖就讓你閃巴掌
就是...從來沒有人讓我有這種感覺
(把他們帶到?)

-Chorus-
來吧女孩!(快走 最好快快消失)
來到背後(快走 最好快快消失)
貴賓(快走 最好快快消失)
有飲料在我身上(快走 最好快快消失)
讓我看看你在做什麼(快走 最好快快消失)
看看那些?(快走 最好快快消失)
你讓我歡喜(快走 最好快快消失)
來吧孩子(快走 最好快快消失)

把你的性感穿上(快走 最好快快消失) (X8)

我帶著一個性感的背
那些媽媽們不知道如何扮演
女孩你讓我扮成你喜歡的模樣
因為你已經開始燃燒了 我最好快快辦好事

準備好了嗎
準備好了嗎
準備好了嗎






arrow
arrow
    全站熱搜

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()