想念你的歌Endless Story 

的 英文原唱



If I’m not in love with you
What is this I’m going through, tonight?
If this heart is lying
Then what should I believe in

Why do I go crazy
Every time I think about you, baby
Why else do I want you like I do, ho...oh...
If I’m not in love with you, hoo...ooh...

And if I don’t need your touch
Why do I miss you so much, tonight?
If it’s just infatuation
Why is my heart aching

To hold you forever
With a part of me, I thought I’d never
Give again to someone I could lose
If I’m not in love with you

Oh, why in fantasy
Do I feel your arms embracing me
Like lovers lost
In sweet desire

And why in dreams do I surrender
Like a little baby
How do you I explain this feeling
Someone tell me

If I’m not in love with you
What is this I’m goin’ through, tonight?
If this heart is lying
Then what should I believe in

Why do I go crazy
Every time I think about you, baby
Why else do I want you like I do, ho...ho...
If I’m not in love with you

If I’m not in love with you
假如我沒有愛著你
我不知如何度過長夜
假如心也會說謊那
我又應該相信什麼

為何我為你瘋狂
每次我想到你~寶貝
我又對你還有何求
假如我沒有愛著你

假如我不需要你的碰觸
為何我今晚如此思念你
假如這只是一時迷戀
為何我的心隱隱作痛

擁抱著你到永遠
我想我永遠不會再對別人付出感情
假如我沒有愛著你


喔 為何就像夢想一樣
我感覺你雙臂擁著我
像愛人迷失在甜蜜的需求裡


為何在夢裡我像個嬰兒樣的屈服了
我如何解釋我的感情
誰能告訴我


假如我沒有愛著你
我不知如何度過長夜
假如心也會說謊那
我又應該相信什麼

為何我為你瘋狂
每次我想到你~寶貝
我又對你還有何求


假如我沒有愛著你


arrow
arrow
    全站熱搜

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()