cleanbandit-symphony.jpg

歌詞來源 : 這裡

I've been hearing symphonies

這一首交響曲在我耳邊播放著

Before, all I heard was silence

但在那之前,我聽到的只是一片沉寂

A rhapsody for you and me

那是一首屬於你我的狂想曲

And every melody is timeless

而每個回憶都是長久的

Life was stringing me along

當時我依舊沿著緊繃的琴弦過著我自己的生活

Then you came and you cut me loose

但你來到了我的生命中,將我鬆綁

Was solo, singing on my own

在你尚未來到之前,我一直都在我生命中獨唱著

Now I can't find the key without you

現在,沒有你的話,我完全找不到屬於我生命的旋律在何處

 

And now your song is on repeat

而此刻屬於你的歌持續反覆播放著

And I'm dancin' on to your heartbeat

而我隨著你的心跳舞動著身體

And when you're gone, I feel incomplete

而當你離開的時候,我總覺得人生是多麽的不完美

So, if you want the truth

所以,如果你想傾聽我內心的話。。。

 

I just wanna be part of your symphony

我只想變成你生命交響曲的一部分

Will you hold me tight and not let go?

你會把我抱緊,不讓我走嗎?

Symphony,

屬於我們的交響曲

Like a song on the radio

就像眾所皆知的歌曲一樣多麽炫麗光彩

Will you hold me tight and not let go? 

你會把我抱緊,不讓我走嗎?

 

I'm sorry if it's all too much

如果我要的太多,真的很抱歉

Every day you're here, I'm healing

你在身邊的每一天,我好像都不會受到任何傷害

And I was runnin' outta luck

但我的好運快要沒了

I never thought I'd find this feeling

我從未想過我會走到這地步

'Cause I've been hearing symphonies

而交響曲還是在我耳邊演奏著

Before all I heard was silence

我之前所聽的只是一片寂靜

A rhapsody for you and me (a rhapsody for you and me)

那是一首屬於你我的狂想曲 (屬於你我的狂想曲)

And every melody is timeless

回憶都將持續保留下去

 

And now your song is on repeat

而此刻屬於你的歌持續反覆播放著

And I'm dancin' on to your heartbeat

而我隨著你的心跳舞動著身體

And when you're gone, I feel incomplete

而當你離開的時候,我總覺得人生是多麽的不完美

So, if you want the truth

所以,如果你想傾聽我內心的話。。。

 

I just wanna be part of your symphony

我只想變成你生命交響曲的一部分

Will you hold me tight and not let go?

你會把我抱緊,不讓我走嗎?

Symphony,

屬於我們的交響曲

Like a  love song on the radio

就像眾所皆知的歌曲一樣多麽炫麗光彩

Will you hold me tight and not let go?

你會把我抱緊,不讓我走嗎?

 

And now your song is on repeat

而此刻屬於你的歌持續反覆播放著

And I'm dancin' on, to your heartbeat

而我隨著你的心跳舞動著身體

And when you're gone, I feel incomplete

而當你離開的時候,我總覺得人生是多麽的不完美

So if you want the truth

所以,如果你想傾聽我內心的話。。。

 

I just wanna be part of your symphony

我只想變成你生命交響曲的一部分

Will you hold me tight and not let go?

你會把我抱緊,不讓我走嗎?

Symphony,

屬於我們的交響曲

Like a love song on the radio

就像眾所皆知的歌曲一樣多麽炫麗光彩

Symphony,

屬於我們的交響曲

Will you hold me tight and not let go?

你會把我抱緊,不讓我走嗎?

Symphony,

屬於我們的交響曲

Like a love song on the radio

就像眾所皆知的歌曲一樣多麽炫麗光彩

Will you hold me tight and not let go?

你會把我抱緊,不讓我走嗎?

arrow
arrow

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()