linkin-park-new-divide-300x300.jpg
中文歌詞‧出處
I remembered black skies
我還記得漆黑的天空
The lightning all around me
不停在我身邊落下的閃電
I remembered each flash
我還記得每一道電光
As time began to blur
同時時間亦開始朦朧不清
Like a startling sign
猶如驚人的徵兆
That fate had finally found me
暗示命運已找上我
And your voice was all I heard
我只聽得見你的聲音
That I get what I deserve
說我報應來了

So give me reason
給我理由
To prove me wrong
證明我有錯
To wash this memory clean
並抹除這段記憶
Let the thoughts cross The distance in your eyes
就讓洪水沖過你眼中的距離

Give me reason
給我理由
To fill this hole
填補這塊
Connect the space between
我倆之間的空洞
Let it fill up to reach the truth and lies
Across this new divide
直到觸及落在這新界點上的真相


There was nothing inside
眼前什麼也沒有
The memories left abandoned
只見被拋棄的回憶
There was nowhere to hide
眼前無處可躲
The ashes fell like snow
灰燼猶如白雪飄落
And the ground caved in
Between where we were standing
我倆之間的大地崩陷
And your voice was all I heard
只聽得見你的聲音
That I get what I deserve
說我報應來了

So give me reason
給我理由
To prove me wrong
證明我有錯
To wash this memory clean
並抹除這段記憶
Let the thoughts cross
The distance in your eyes
就讓洪水沖過你眼中的距離
Across this new divide
並越過這新界點


And every loss and every lie
每一次失敗 每一句謊言
And every truth that you deny

每一件你拒絕接受的真相

And each regret and each goodbye
每一次後悔 每一句再見
Was a mistake too great to hide
都是錯得一塌糊塗無法隱瞞的誤解

And your voice was all I heard
我只聽得見你的聲音
But I get what I deserve
說我的報應來了

So give me reason
給我理由
To prove me wrong
證明我有錯
To wash this memory clean
並抹除這段記憶
Let the thoughts cross
The distance in your eyes
就讓洪水沖過你眼中的距離

Give me reason
給我理由
To fill this hole
Connect the space between
填補這塊 我倆之間的空洞
Let it fill up to reach the truth and lies
Across this new divide
直到觸及落在這新界點上的真相
Across this new divide
Across this new divide
落在這新界點上的真相
arrow
arrow
    全站熱搜

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()