Perfect Moment
(Martine McCutcheon)

This is my moment
This is my perfect moment with you
This is what Got meant
This is my perfect moment with you

Wish I could freeze
This space in time
The way that I feel
For you inside

This is my moment
This is my perfect moment with you
Tell me you love me
When you leave
you're more than a shadow
That's what I believe
You take me to places
I never thought I'd see
Minute by mimute
You're the world to me

I wish I could frame
The look in your eyes
The way that I feel
For you inside

This is my moment
This is my perfect moment with you

And if tomorrow brings a lonely day
Here and now I know I havn't lived in vain
I'll cry my tears in the rain
And if love never comes again
I can always say I've been
To paradise skies in your eyes. eyes.eyes

Tell me you love me
The moment you leave
You're more than a shadow
I've got to believe

I wish I cauld keep
You all of my life
The way that I feel
For you inside

This is my moment
This is my perfect moment with you
This is my moment
This is my perfect moment with you 

With you
[完美的時刻]
(瑪婷-你我之間)

這是我的時刻
這是我與你最完美的時刻
這是上天的旨意
這是我與你最完美的時刻

希望一 切靜止
再此時空中
我如是感受到
你在我心中

這是我的時刻
這是我與你最完美的時刻
告訴我你愛我
當你離開的時候
你不僅只是我生命中的過客
我如是地相信著
你引我經歷
前所未有的感受
分分秒秒
你是我的所有


點燃愛的火苗
在你視線之中
我如是感受到
你在我心中

這是我的時刻
這是我與你最完美的時刻

如果明天注定寂寞
但我知道這一生已無怨尤
在雨中留下我的淚水
而我的愛將不再復返
但我相信我曾經愛過
在你眼中我看見天堂


告訴我你愛我
當你離開的時候
你不僅只是我生命中的過客
我如是相信著

我想留住你
我生命中全部都是你
我如是感受到
你在我心中

這是我的時刻
這是我與你最完美的時刻
這是我的時刻
這是我與你最完美的時刻

與你相隨
與你相隨

arrow
arrow
    全站熱搜

    Joy 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()