超級好聽


去年的今天聽的歌,今年再聽一次



Always said I would know where to find love
Always thought I'd be ready and strong enough
But sometimes I just felt I could give up
But you came and you changed my whole world now
I'm somewhere I've never been before
Now I see
What love means

CHORUS:
It's so unbelievable
And I don't wanna let it go
Its something so beautiful
Flowin down like a waterfall
I feel like you've always been
Forever a part of me
And it's so unbelievable
To finally be in love
Somewhere I never thought I'd be

In my heart in my head it's so clear now
On my hand you've got nothin' to fear now
I was lost and you've rescued me somehow
I'm alive I'm in love you complete me
And I've never been here before
Now I see
What love means

CHORUS

When I think of what I have
And this chance I nearly lost
I can't help but break down and cry
我常說知道哪裡可以尋找到愛情
我常想自己準備好了,也夠堅強
但是有時候覺得自己可能會放棄
由於妳的出現,我的世界就此改觀了
愛的有些地方我未曾體會過
現在我看見了,也了解愛的涵意是什麼

(副歌)

真是不可置信,我不願讓它(愛)再一次離開我
一些美麗的事物,像瀑布一樣順流下來
我感覺到妳永遠成為我的一部份
真是不可置信,有情人終成眷屬
我從未曾想過
我的心靈在此刻一切都化為清晰
握著我的手,此刻妳不會再感到恐懼
我迷失的時候,妳也拯救了我
我活著,因為愛妳使我生命更完整
愛的有些地方我未曾體會過
現在我看見了,也了解愛的涵意是什麼

(副歌)

有時我會想自己擁有了什麼,而這個機會差一點錯
過那時我將會變得無助,失敗而哭泣
喔..耶...失敗而哭泣

(副歌)

現在我看見了,也了解愛的涵意是什麼

arrow
arrow
    全站熱搜

    Joy 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()